jag rimmar på från underground nivå jag siktar mot toppen så långt jag kan nå, mikrofonkåt!

2011, shit man har ju nyss lärt sig att skriva 2010 på alla papper! Menmen känner på mig att de kommer bli ett sjukt grymt bra år! Massor med saker är ju planerade.
Studenten med resa till Alanya, bal och middag och grejer.

Mina galna brudar har dragit till Spanien för att leva livet där ett tag, hur coolt som hälst! Men saknar dem nå grymt.
Men som tur är så har jag ju Agnes och Jullan kvar och vi äger som tusan på gymmet och taggar för beachen 2011! Vågen ska visa minst 10 kilo minus för mig innan de här året är slut! Fast de säger jag varje år....

Är även grymt stolt över mig själv som har lyckats fixa ett helg jobb. Kännar as bra med pengar så snart är cashen för studenten fixade. Om de blir nå pengar över så ska jag även göra mysigt i mitt rum och en nytt objektiv ska defenetift köpas till kameran!

Har lite mysiga bilder på kameran som jag ska bjusa på någon dag, men nu måste jag sova! klockan ringer 04:30 och jobbet kallar.

Hoppas ni andra kommer få ett lika grymt bra år som mig!

över och ut, klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0