I keep on running, keep on running And nothing works I can't get away from you

japp, jag är ingen grym bloggare. Mest för att jag är sämst på att skriva och för det mesta inte har något speciellt att berätta. Skaffade en blogg för att lägga upp alla mina coola bilder som jag knäpper, men orkar aldrig lägga in bilderna på datan. När jag ska göra de så kommer jag alltid på något annat jag måste göra eller så hittar jag inte kamera sladden. Men ska väl försöka ändra på de då.

Kan väl passa på att berätta lite saker när jag ända är inne här och vänder då.
*Har äntligen fått körkort, för typ två månader sen

* hade svenska b nationella igår, gick nog grymt

* var en sväng till Örebro föra helgen på slut prov till räddningen med Hoz men han var så trött så de blir omprov

*kemi b är inte min grej, men läser de endå

* Sjukt trött på skolan

* Studentresa till Alanya med klassen är bokad och mössa beställd

jaha, var de som hänt just nu då. Kanske hörs nå senare!

Bjur på en bra låt oxå då ---> Kid Cudi – Erase Me - Album Version (Edited) (only for you whit spotify)

RSS 2.0