Alvin och Gänget

The shining sög! Skit dålig film inte sevärd. inte alls läskig, sjukt besviken.

Lovet har varit super härligt hittils, har åkt mycket spark de är så kul, har bakat pepakakor med farmor och ridit i både busigt snöväder och härligt solsken. Har inte varit så mycket med kompisar än, så de måste jag ändra på. 

på kvällarna har jag och min familj roat oss med att titta på film. 

Igår såg vi The hangover, sjukt rolig film! shiit! Helt klart en film som måste ses, vi skratta så vi hade så ont i magen. Eller jag iallafall :P  
iförgår såg vi på Inglourious Basterds, lite rå, men så är tydligen han Quentin Tarantino också. Bra film iallafall.
Harry Potter och halvblodsprinsen avslutade våran julafton men jag förstod inte så mycket för jag har inte sett filmen som är före men de var en helt okej film.   

Nu ska jag på bio med brudarna, vi ska se Alvin och Gänget 2. åhh om det ska bli kul? 
Men att det kommer att bli kul, jajjemän! 

Hörs hejs!

 








 

 


Äntligen

Helt okej dag.
Började dagen kolckan 8 med tyska. Vi kollade på två avsnitt av en tysk serie, faktiskt väldigt bra.
Efter det var det dags för den sista fysik lektionen. Var inte så jobbigt vi gick bara igenom provet och sen slutade vi. Då blev det Risgrynsgröt och julavsluting. Så nu äntligen är det jullov!

Efter det drog jag, Agnes och Mia med Co ner på stan för att ta en fika, väldigt trevligt, sedan bejede vi oss hemmåt.

När jag kom hem så somnade jag två timmar :O
Nu har jag varit ute och fixat med hästarna och nu mina vänner ska jag se på The shining med mor och far.

Om jag överlever så hörs vi. Om inte, To Bad for you! 

.

"Jag är villig att medge att jag inte alltid har rätt, men jag har aldrig fel/ Mark Twain


Gud vad härligt att det har kommit så mycket snö! Nu kan man åka spark och tolka :)


En trött helg

Fredag
Gick i skolan från 8 till 2. Hade kemi prov, gick bra tror jag. Efter skolan fick jag skjus hem. Otroligt skönt det tackar jag för! Så Istället för att komma hem fyra så kom jag hem kvart i tre. väldigt skönt.
Så jag hade planerat att jag skulle hinna ut med båda hästarna, äta och fixa i stallet innan jag skulle bege mig till Tove. Jag började med att göra klart i stallet, sen gick jag in och somnade i soffan, vaknade halv sex. Inte bra! hästarna han jag inte ut med, mamma fixa mat och sen skyndade jag mig till Tove. Vi skulle så stort titta på idol, men vi somnade i en varsin fotölj och missade typ hela idol! Bra där. 
Lördag 
Klev upp 8, gick ut och släppte ut hästarna, sen gick jag in och la mig sov till 12.
Sen fira vi pappa. Han fyller år idag!
Det blev massa tårta! mmmm!
sen red jag ut med Pia och Lotta :)
när jag kom hem så åt jag, kött och potatisgratäng.
sen blev det soffan en stund, efter det lite fix med hästarna och nu ska jag sova.

Imöra ska jag städa... eller kanske, jag måste... äh jag märker. Hejs


RSS 2.0