HÄTLIGA MELODIER SJUNGER UT UR MIN HÖGTALARE, I LOVE IT!


Lucky Girl

Idag fick jag tillbaka mitt busskort.
Gissa om jag blev nå glad då. :)
en tjej hittade det och lämna det till recetionenen på skolan, helt super!

Ikväll ska jag bara chilla, min bella kanske kommer och chillar med mig :)
Sen ska jag sova, för jag är så trött!

Hej då!


Hey, what up girl?

Idag sov jag över, eller nej de gjorde jag inte jag sov lite för länge bara. Stressig blev det. Allt slutade med att jag blev sen till bussen och tappade mitt busskort. 
Bra gjort där Linnea!
Fick betala 25 spänn för att åka till skolan, Sjukt, jajjemän.

När skolan var slut så ringer min underbara kusin och frågar om jag vill ha skjus hem.
Så det blev att jag följde med henne hem och busade med hennes söta pöjk Filipp.
Nu sitter jag här trött som bara den, ska träna lite nu sen blir det till att sova.
Sista dan innan helgen imöra, tack godegud för det!
 
Hejdå!


Do what you want to do

Hur söt får man vara igentligen!?

Snacka om att grabben har en härlig röst!




Ge mig dom här tröjorna om du vet var dom finns att köpa, så kommentera nu!!

åh klaga inte på bilderna, alla har ju inte photoshop.

Time To Chill

Snabb dag i skolan endast tre lektioner och Hamburgare till lunch, inte illa!
Eftersom det var Min, Agnes Och Toves traditonella fikaonsdag idag så avslutade vi dagen med en fika, denna onsdag på Donken, muffins och milkshake inte illa det heller :P




Gulliga tjejer det där! <3

14.20 bussen hem, och nu har jag hunnit ut med två hästar, städat och möblerat om i mitt rum. Ganska bra gjort av mig. Nu blir det mat och Biggest Loser.

hörs! Ciao


Tierd

Trött på att vara trött hela tiden
Trött på att det är ljust när man är inne i skolan och mörkt när man kommer hem.
Trött på allt just nu.

Idag var det segaste dan i skolan iaf, tisdagar är den värsta skoldan efter måndag. Men allt kan ju inte vara som man vill hela tiden, eller?

Ni minns mitt uppdrag som jag sa att jag skulle ha före jul, de sprack jag gick bara ner två kilo. Sämst gjort av mig. Men nu ska jag klara de, har jag bestämmt mig för.
Så nu ska jag träna lite innan jag kryper till kojs, men först så ska jag äta en sån här läcker bit! Åh jaa jag vet att det inte hjälper mig, men det är ju så gott åh vara tjock. Plus att jag har fika dag med Tove och Agnes imöra. Nu blir mitt samvete inte på bra humör. Men de får väl bli så då.
Vi hörs!








Så sant.


PartyPartyParty!

Helgerna går för fort, alldeles för fort! Så ska det ej va.

Skoldagen i Fredags var helt okej. Matte, Lunch och Fysik. Hade ingen Tyska på morgonen och ingen kemi på eftermiddagen så jag började 9:35 och slutade 12:45. Väldigt najs. På kvällen blev det bara chill hemma.

Lördagen var helt jäkla grym. Var med Bella på fest vi firade en av Bellas killkompisar Erik som fyller 24 idag. Sjukt kul fest jag skrattade så jag har alldeles ont i magen idag, men så det ska vara. Vi tog 02:20 bussen hem så idag har jag varit ganska trött. Ska ut med en häst nu sen ska jag spela wii med mor och titta på andra delen av Johan Falk.

Och förövrigt så är det min vän Agnes som har lärt mig uttrycket `Helt okej´, hon är bra på uttryck som fastnar. Men jag gillar henne sjukt mycket endå ;)

Hejsvejs.



Walking in Memphis

Andra dagen i skolan efter Jullovet. Känns helt okej. Visst är det skönt att vara ledig och bara chilla om dagarna men man får ju inte alltid som man vill, tråkigt nog. ¨

Har inte skrivit så mycket på jullovet, har lixom inte haft ork att sitta vid datan, så jag uppdaterar nu. med några enkla ord. 

* Köpt nintendo wii, träningsvärk som fan! 
* spelat wii, spelat wii och spelat wii! 
* har inte varit ute så mycket eftersom det har varit så jävla kallt :( 
* Varit med min bästa vän Bella, vi har som vanligt haft super kul :) 
* varit på bio också med brudarna men de vet ni ju :P 

Jaa kort och gott så såg mitt lov ut. 

Nu ska jag äta glass och plugga engelska, eftersom min engelska lärare bestämde sig för att ha ett engelska prov så här efter lovet, Härligt! 

  
 

RSS 2.0