As the snow flies, on a cold and grey Chicago morning'



Vaknade i morse av värdens huvudvärk och halsont, så de blev ingen skola idag. Kul att bli sjuk nu när helgen äntligen kom. NOT! 
Men trorts att jag är sjuk så ska jag på bio ikväll, med Hanna och Johanna. De ska i allafall bli kul :)
Tills dess så blir det spotify och Daughtry ´s nya skiva, underbart bra!
Synd att låtarna på spotify inte går att få i mobilen, det hade inte varit illa. 

 

 

Call me crazy if you've got it in you



Åh härliga dag!
började klockan åtta slutade halv ett.
Gick ner på stan.
När jag stod och väntade på bussen så kom min pappa åkandes förbi. Så då åkte jag med han hem. kom hem två. Skyndade mig in och byte om sen sprang jag ut till hästarna. Tog mig en tur i de hhärliga vädret.
Ni som inte har ridit en häst över en snöfylld täckt i full galopp, ni har fan inte levt livet än! Så jävla härligt så du kan inte tro. Love It!
Sen bar det av mot Söderhamn till frissan.
Nu är jag mörkhårig igen! Är så himla nöjd!

Men nu ska jag spela lite wii med min mor :)

peace/

His eyes said it was my call, he´d go either way

Hatar att det ska var så jävla kallt!
att gå hem 4km från bussen och inte känna sina ben och
händer när man  kommer in är inte okej.
Vinterhalvåret ä något jag i vanliga fall längtar till. Bara just för att det är så mysig.
Men när det är så himla kallt så man inte kan vara ut. Vad är det för mening?
Nu får solen ta att vissa sig lite mera och graderna kan höjas från minus tjugo till minus fem. det skulle vara helt bra.! 
Men undra om jag inte ska trotsa kylan, ta en promenad med mamma. en kafferunda kanske? Får se hur det blir har miljö prov imöra som jag måste plugga till. Vem vet jag kanske hinner båda.  

peace/


Helt galet

Snön vräker ner och det blåser `små jävlar´, som min mamma säger, alltså isiga vindar. Årligt talat så är jag lite smått trött på denna vinter nu, menmen jag gillar när de t är kallt så jag ska väl inte klaga.
Jag spenderade min kväll hos min vän Maria som Fyller 18år idag! så hon hade en liten fest med trevligt folk på. Det åts massa götta och vi spelade ´med andra ord´ och pratade lite skit, precis som en trevlig kompis kväll ska vara! Även att vi dansade till massa roliga l¨tar, som huvud axlar knä och tå. broder abraham, moraträsk även spice girls också, helt galet :)

Jag har blivit tillsagd många gånger av min vän
agnes att jag borde upptadera min blogg oftare, så jag ska försöka. Men eftersom jag inte är så bra på att skriva så kommer de og att komma upp ganska mycket bilder ist. Vi får de hur de blir. Eller Agnes du får se hur de blir, för du är nog den enda som läser :P 


RSS 2.0