Just a small town girl Livin' in a lonely world

Sket i skolan idag, kände mig inte i full trim så jag sket helt enkelt i att åka dit.
Mår bättre nu så jag åker väl dit imöra då.
Var iallafall in till stan på eftermiddagen, mamma hade jobbat natt och skulle köra in till stan. Icke sa jag!
Så då körde jag henne till kotknackaren, sen åkte vi på garnngården och köpte spån, sen en tur inne på prix, köpte körv och brön. Plåste hem. Åt körv med mos och bröd, mm-gött och så var den dagen slut. GoNatt.


When you feel so tired but you can't sleep

Slut på OC-avsnitt
Slut på pengar
Slut på lovet
Slut på ork
Allt är slut slut slut!

It's a cold and it's a broken hallelujah

Jag vaknar till OC, typ iallafall, jag somnar bokstavligen till OC. Jag har vänt mina tyngn åt fel håll bara för att OC är så jäkla bra och jag inte kan sluta titta heller. Hur ska det här gå? Har ju bara dem 2 första säsongerna.
Men, de märker jag snart. Men nu ska jag försöka sova. Gonatt.

Well I heard there was a secret chord
That David played and it pleased the Lord
But you don't really care for music do you

Well it goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall and the major lift
The baffled king composing hallelujah


You have been touched by an angel

Solen skiner, snön rasar från taken, mamma grillar korv ute och termometern vissar nästan 16 grader. Nästan 16 grader, helt sjukt! Våren är äntligen på väg. Så härlig har denna dagen varit.  

Har varit ute och gått med mor och hunden, kafferundan. Nu ska vi hyra den 5 Johan Falk och sen fortsätter natten med The OC, loveit!

hejs


And the rest will just be rock´n´ roll



I går så åkte jag med min mamma, Gunvor, Eva, och Siv (mina mostrar) och Maria och Madde var också med (mina kusiner) till sundsvall. När vi kom dit så började vi med att äta mat, sen gick vi runt på birst och ikea, sen avslutade vi med att äta mat och götta på de och fortsatte våran resa till Timrå där vi tittade på Boddy Holly Musicalen, Den var helt galet bra. Älskar den där 50-tals musiken! Även att Brolle hade huvudrollen, och ingen är snyggare än vad han är! Så det blev en grymt bra början på sportlovet. 

Men nu ska jag gå ut och grilla körv med min mor. skriver mer sen kanske. Hejs!    


welcome to my lovely holiday




Igår efter skolan så följde jag med Hanna hem, åt pannkakor och tittade lite på the dark knight. Sen vid sju så gick vi ner till bion för att se på Alice in Wonderland, sjukt taggad var vi!
Filmen var faktiskt bra, helt klart sevärd. hoppas det kommer en uppföjare.

chillig dag i skolan, förutom att jag hade två timmars hål innan sista timmen. De hade Johanna med, så hon hjälpte mig med kemi läxan och sen tittade vi på film på hennes mobil, chillit de med.

Men nu har jag bara två saker att säga.
1. Hanna lånade mig hennes två säsonger av OC!
och
2. Nu är det lov, satan i gatan de var inte en dag för tidigt!

Lov + OC = HUR BRA SOM HELST!

ps, jag hoppas att jag och mina kompisar ska hitta på något helt galet på lovet! ds.

I do not care

ohh så fort jag föröker ändra något på bloggen så blir det bara fel hela tiden.
Nu skiter jag i det här. GoNatt!

All that I'm after is a life full of laughter


Ibland när livet känns så hårt och skolan dödar mig, så blir jag bara så himla glad när lärarna kommer och säger att vi får vara lediga på tisdag och onsdag för att dom ska bort på någon kurs. Så ibland är teknik inte så illa.

Så idag sov jag till halv tio, så himla skönt. När jag klev upp så hade min mamma gjort frukost. Havregrynsgrött och fil, så himla gött så du kan inte tro. Sen blev det chill framför tven, somna en stund. Sen fixade jag och mor  i stallet och sen busade jag med hunden, åkte madrass ner för snöhögarna, älskar snö! Sen blev det våfflor till lunch :)

Kom nyss hem från en snabb promenad runt kafferundan, Så nu är man lagomt trött. Men nu måste jag leta en bok och läsa ut till på torsdag. Ska lämna in en bokrecension på torsdag och boken jag lånade fattar jag nada av, har läst halva nu. Vet inte vad den handlar om eller vem fattar, inte vad som hänt heller. Hur ska man kunna skriva en recension på en sån bok? Finns inge väre än att läsa böcker. Slöseri med värdefull tid på massa skit! Jag är väl antagligen dålig på att läsa böcker för jag har så svårt att sitta still. Menmen, synd att man inte kan välja serie tidningar. Då skulle jag ha tagit Knasen eller den där roliga som brukar vara i tidningen om den där unga tonåringen och hans föräldrar, hahah.
Ne nu spåra det ur. Hejs 

RSS 2.0