Nu är sommarn här igen de är väl jätte skönt!

Sommarlovet är fullt med planer och festligheter. Jobb ska så klart även hinnas med och en hel del tid går till körkortet. Så uppdateringen kommer inte vara så jätte bra, men jag skriver ett inlägg när tiden tillåter de!

även att jag är 18 ÅR NU! Hade världens grymaste kväll i lördags med hur bra sällskap som helst och en hel galen natt på krogen och agust. Bättre än så kunnde de knappast bli.

Hare gött så hörs vi!


Everybody feels blue sometimes

Helgen
Fredag: Stan med Hanna, Johanna och Lovisa, först kubbspel och chilltime hos oskar, sen crusing.
Lördag: Trevlig dag i Bässe med efterlängtat folk!
Söndag: Inte hänt så mycket som borde ha hänt.

Fem dagar kvar i skolan, FEM JÄVLA DAGAR! Och jag har skit mycket kvar att göra. orkar inte mer just nu...... gonatt!

laddar upp lite bilder imöra.

a monkey needs to dance so do you



Tagga nu bara sex dagar kvar i skolan. YIIPIIIEEE! Måste göra klart en matte uppgift och massa saker till småföretagande, skriva packlista och packa. Massa saker att göra nu. Så nu taggar jag till och sätter mig och gör klart alla småföretagande grejer!

Och en till grej bara. Jag klarade teori provet till körkortet idag. Tummen upp. Fast det var ju bara teorin som jag läst som kurs i skolan men bra endå ju.


RSS 2.0