Hey! You're crazy bitch

Engelska nationella B gick bra tror jag! Sweet!
Efter nationella blev det rast i 45 minuter sen lunch. Eftersom jag är sjuk så var jag inte med på idrotten, så medans dom andra sporta drog jag ner till stan med Agnes och Maria. Fixa biljetter till en dansuppvisning på lördag. Avslutade skolan med 30 minuter svenska och sen fortsatte jag till iggesund för att besöka hälsocentralen.
Fick svar på min öronvärk. Det är öroninflamation och lite mycket vax, så det blir till att droppa öronen varje dag i en vecka framåt, gött! Det var den dagen de. Nu ska jag laga kyckling med mor. Hejs



Hittade även två galna brudar i ett skåp i skolan idag! 


 


Little lion man

Huvudet värker, öronen gör ont och så har man engelska b nationella imöra. Sweet! 
Känns som att det inte kommer att gå så bra, men hoppas på det bästa. Ska sova nu och tagga till lite. Hejs 


Slow dancing in a burning room



ingen skola idag bara för att jag måsta bli sjukare nu!  


Don't worry bout a thing Cause every little thing is gonna be all right

Var in till studievägledaren idag, ändra lite på min studieplan inför trean. Tog bort matte D och Fysik B, valde till Organisation och ledarskap istället. Är ta mig fan det bästa jag har gjort! Fy fan vad skönt att inte behöva räkna nå mera matte. Fan va gött! Är så jävla glad så ni kan inte tro!! WIIIIHOOO!


Children scream or so it seems Louder than before

Tar och bäddar ner mig i sängen med datan och lite härlig musik.
Har precis sett wipeout med mammsen, sjukt roligt pogram. Sverige vann så klart, måste ha varit för att jag och mamma satt och skrek och heja som fan. Helt galet!
Skola imöra, inte det roligaste som finns när man är sjuk men jag är envis och går en då. Sjukt? jajjemän!

Because maybe You're gonna be the one that saves me



Sjuk brud, inte okej!

Take me away to a place where the good times roll

Började dagen med en härligt god portion marängtårta. Sen bar de av till Texas Salon, där blev det 200 grams oxfilé, revbenspjäl, chilli strips och bea, sjukt gott! Sen lite mer tårta när vi kom hem så klart ;) så idag har jag inte gjort så mycket annat än ätit. Men de måste man väl få göra ibland fast man är lite tjock. Men nu är det dags för lite sovning. hejs.

   

Crazy kids living the life

ne, jag är inge bra på att blogg, just bara för att jag inte har nå att berätta och bara för att jag är så usel på att stava, men wtf how cares?!.
Nu är det i allafall helg och de gillas. Ska dra till Bella ikväll och mysa, imöra fyller mamma år så då blir det till att fira henne och äta massa gott. Det är så det ligger till.
Men nu ska jag baka marängtårta med mor ;)

Laddar in lite bilder från maskeraden från föra helgen, bara för kul ;D



One crazy cat, a mimare, a pirate, pippi, två coola brudar



En biff, en cool brud, en ko, en grabb



hiphopers

så var de med det, hejs

RSS 2.0