Nobody said it was easy No one ever said it would be this hard Oh take me back to the start

Linnea orkade inte gå till skolan idag, så då gjorde hon inte de heller! I stället så klev hon upp klockan 8, gick ut till stallet och donna. Sen tog hon en mysig ridtur med Pia på 2 1/2 timme. Mysigt värre! Sen åt hon lite lunch och cyklade tillbaka till Pia. Myste med hennes häst som hon haft över sommaren som åkte hem idag. Tråkigt var de, vi blev lite ledsen när han åkt så då gick vi hem till mig. Eller Pia cykla jag gick, men iallafall vi hämtade min cykel tog en varsin kanelbulle och cyklade upp på byn. Hade tråkigt så då gick vi på pizzan och dela på en kebbabrulle och sen gick vi kafferundan, duktiga vi!

Sen störde vi Lotta som försökte göra sin tenta, men när vi kom så blev de inge mer med de. Så i stället gick vi ut och gick lite. Hurtiga vi! Prata tok och hade skoj som vi alltid har. Sen drog Pia hem med 20:53 bussen så då drog vi andra hem med.

Nu ska jag ta och vara lite duktig och läsa lite teori innan jag somnar. MEN de vet vi ju redan att de inte kommer hända. Så tar och sätter på lite härlig musik istället! Vad skulle man göra utan musik?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0