I know some things in life may change But some things they stay the same

Är så sjukt jävlas less på skolan och allt som med den att göra! Inte klara jag matte c nationella heller! Nä men Linnea då får du börja tidigare i Augusti och tenta upp dej, tummen upp! Fast jag klara iallafall Kemin så det var ju bra. Ska väl ta och göra ett sista ryck på fysiken nu, har slut prov på fyra timmar imöra. Måste även göra klart alla uppgifter till småföretagande och en bokrecension till svenskan. Har ju även trafikprov på torsdag, bra de när man inte ens har hunnit öppna den där jävla boken. Måste städa rummet med, så jag börjar väl med de nu då. Har iallafall varit duktigt och duschat hästen idag, så lite nytta har jag väl gjort.


Kommentarer
Postat av: agnes

Fina bilder du tagit :)

2010-06-02 @ 23:50:26
URL: http://agneslantz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack du :)

2010-06-03 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0